piątek, 8 stycznia 2016

Witam w 2016 roku !!! Wiele się u mnie działo,  stwierdziłam, że nie będę pisać bloga ,ponieważ  miałam mało ciekawe posty ale później stwierdziłam że muszę się podzielić swoimi przeżyciami ze światem.

Pierwsza rzecz od której zacznę to , to że postanowiłam się zmienić sama dla siebie , ponieważ wiele ludzi twierdzi że się zmieniłam na gorsze i sama to zauważyłam i chce w końcu coś  z tym zrobić chce pokazać ze warto być sobą ,bo inne role są już zajęte . Udowodnić że trzeba siebie akceptować i doskonalić swoje talenty . Ludzie się zmieniają przez nasze otoczenie , ludzi których poznajemy i z kim tworzymy przyjaźnie, ale dobierajmy przyjaciół prawdziwych którzy będą nas akceptować takimi jakimi jesteśmy i zawsze będą popierać nasze decyzje życiowe. Facebook niszczy ludzi , ponieważ lepiej się spotkać i porozmawiać z kimś niż od razu oceniać  tą osobę przez zdjęcie profilowe , like czy komentarze naprawdę w życiu nam to nie będzie potrzebne, ale miło jest jak ktoś nam skomentuje zdjęcie . Trzeba mieć jakieś motto życiowe i dążyć to tego co naprawdę pragniemy .

Postanowiłam w tym roku przez 358 dni dążyć do doskonałości i postawić sobie cele które będę realizować albo spróbować je zrealizować . Będą to moje postanowienia noworoczne więc tak : 1. Mieć jak najlepsze oceny w 2 semestrze i napisać testy na jak największą ilość punktów żeby dostać się do dobrej szkoły. 2. Zbliżyć się do Boga i dobrze się przygotować do bierzmowania , oczywiście wybrać światka i imię , 3. W wakacje spróbować dostać się do pracy np. w maku lub żabka i zarobić na swoje własne potrzeby , 4. Spróbować swoich sił na fotomodelkę , 5. Zdać gimnazjum , 6. Robić to co się kocha z pasją i uśmiechem na twarzy , 7. Pomagać ludziom w problemach i dojść z nimi do konsensusu , 8. Spotkać miłość swojego życia , 9. Wszystkich przyjaciół prawdziwych cenić za dobro i szczerość , 10. Mieć lepsze relacje z rodziną i bliskimi mi osobami ... to by było na koniec moich celów życiowych na ten rok zachęcam was żebyście sobie zrobili taką samą listę swoich życiowych celów , bo to pomaga docenić siebie i pokazuje ile zrobiliśmy przez ten rok.

Ostatnią rzeczą którą chce omówić na dziś  będzie to że nie powinniśmy żyć przeszłością tym co było ,co nas zraniło , skrzywdziło nie warto . Jesteś teraz tu i zapominasz o tym co było o kłótniach , sprzeczkach , problemach rodzinnych , chorobach i innych tragediach , zaczynasz wszystko na nowo z nowym rokiem świat biegnie a ty z nim nie stój w miejscu . Nigdy się nie poddawajcie bo to oznaka że już nigdy nie zawalczycie , kiedy będziesz na samym dnie wstań i pokaż że po każdej porażce się podniesiesz . Każdy ma zloty i upadki , ale jeżeli po każdym twoim upadku się podniesiesz tym więcej będzie radości niż cierpienia ale pamiętaj że najważniejsze żeby to robić z sercem . Nie planujcie przyszłości będzie taka jaką sobie ją wymarzycie . Nie zatapiajcie swoich problemów w alkoholu , papierosach lub narkotykach nie warto niszczycie siebie od środka a chyba nie chcecie tego ... Dobrze wiecie jakie są konsekwencje swojej własnej głupoty  i mimo wszystko powinniśmy za swoje czyny brać odpowiedzialność .

Zapamiętajcie że najpiękniejsza miłość rodzi się z przyjaźni , a tu parę cytatów z mojej ulubionej stronki może dadzą wam coś do zrozumienia ..











To by było na dziś tyle , ogólnie to będę dodawać posty co 2 tygodnie lub co miesiąc , ponieważ mam dużo nauki i to jeszcze ostatnia klasa i bardzo bym chciała się postarać i spełnić moje postanowienia . wszystkim bardzo dziękuję za przeczytanie mojego postu jest to dla mnie mega ważne .. Nie jestem pewna czy spodoba się wam to co napisałam ale pisałam to szczerze od serca i jeszcze raz dziękuję , Mam nadzieje że będziecie czytać dalsze posty .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz